Календарно-тематичне планування
з української
мови  
для 9 класу 
Українська
мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, розроблена на основі нового Державного
стандарту базової і повної загальної середньої освіти і затверджена Наказом
Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 зі змінами).
(70 год., 2 год на тиждень)
Розвиток
мовлення – 19 год
на 2017-2018 н.р.
Фронтальні види контрольних робіт
(5-9 класи)
| 
   
Форми
  контролю 
 | 
  
   
5 
 | 
  
   
6 
 | 
  
   
7 
 | 
  
   
8 
 | 
  
   
9 
 | 
 |||||
| 
   
І 
 | 
  
   
ІІ 
 | 
  
   
І 
 | 
  
   
ІІ 
 | 
  
   
І 
 | 
  
   
ІІ 
 | 
  
   
І 
 | 
  
   
ІІ 
 | 
  
   
І 
 | 
  
   
ІІ 
 | 
 |
| 
   
Перевірка мовної
  теми*               
 | 
  
   
4 
 | 
  
   
4 
 | 
  
   
4 
 | 
  
   
4 
 | 
  
   
3 
 | 
  
   
3 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
2 
 | 
 
| 
   
Письмо: 
 переказ 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
1 
 | 
 
| 
   
 твір 
 | 
  
   
– 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
– 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
– 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
1 
 | 
 
| 
   
Правопис: 
диктант** 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
1 
 | 
 
| 
   
Аудіювання* 
 | 
  
   
– 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
– 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
– 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
– 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
– 
 | 
  
   
1 
 | 
 
| 
   
Читання мовчки* 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
– 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
– 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
– 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
– 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
– 
 | 
 
Українська мова 9 клас
| 
   
№ уроку 
 | 
  
  
Зміст програмового матеріалу
 | 
  
   
Дата 
 | 
  
   
Примі 
тки 
 | 
 
| 
   | 
  
  
ТЕМА 1. Вступ. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
1 
 | 
  
   
Розвиток
  української мови. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
2 
 | 
  
   
Зв’язне мовлення №1(у). Повторення й узагальнення 
  вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання
  (ознайомлювальне, вивчальне, критичне). Різновиди читання (ознайомлювальне,
  вивчальне, переглядове). Стилі, типи мовлення (повторення). Жанри мовлення. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
3 
 | 
  
   
Зв’язне мовлення №2 (у). Вимоги до мовлення. Мовленнєва
  ситуація. Особливості орієнтування в ситуації спілкування в
  інтернет-просторі, зокрема в соцмережах. Уникання небажаного й небезпечного
  спілкування,протистояння
  маніпулятивним впливам. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
4 
 | 
  
   
Зв’язне мовлення №3 (п). Складання та
  розігрування діалогів відповідно до певної ситуації (офіційна й неофіційна
  розмова, діалог-домовленість) на запропоновані учнями актуальні й цікаві для
  них теми.   
Складання та обговорення переліку умов успішного
  спілкування в сучасному молодіжному середовищі, зокрема з використанням
  мобільного зв’язку. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
ТЕМА 2. Повторення
  вивченого у 8 класі. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
5 
 | 
  
   
Граматична основа речення. Односкладне й двоскладне речення. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
6 
 | 
  
   
Зв’язне мовлення №4 (у). Вибірковий
  усний переказ тексту художнього стилю. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
7 
 | 
  
   
Розділові знаки у простому
  ускладненому реченні. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
8 
 | 
  
   
Зв’язне мовлення №5 (п). Ділові папери. Резюме. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
ТЕМА 3. Пряма й непряма мова. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
9 
 | 
  
   
Пряма і непряма мова як засоби
  передачі чужої мови ( повторення, поглиблення). Розділові знаки в реченнях з прямою мовою. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
10 
 | 
  
   
Заміна прямої
  мови непрямою. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
11 
 | 
  
   
Цитата як
  спосіб передачі чужої мови. Розділові знаки при цитатах. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
12 
 | 
  
   
Діалог.
  Розділові знаки при діалозі. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
13 
 | 
  
   
Зв’язне мовлення
  №6 (п). Складання й
  розігрування діалогів – обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо)
  з різними співрозмовниками — товаришем (неформальне спілкування) та вчителем
  в офіційній ситуації, 
діалогу-домовленості(наприклад:
  щодо озеленення шкільного приміщення) 
  з відповідною аргументацією (потребою очищення й природного зволоження повітря; зонування середовища,
  декорування приміщення й т. ін.). 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
14 
 | 
  
   
Узагальнення вивченого з теми «Повторення
  вивченого у 8 класі. Пряма й непряма мова». 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
15 
 | 
  
   
Тематична контрольна робота №1. Контрольний диктант. Контрольне читання мовчки. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
ТЕМА 4. Складне речення. Складносурядне речення. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
16 
 | 
  
   
Складне речення
  і його ознаки. Складні речення без сполучників, з сурядним і підрядним
  зв’язком. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
17 
 | 
  
   
Складносурядне
  речення; його будова і засоби зв’язку в ньому. Смислові зв’язки між частинами
  складносурядного речення. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
18 
 | 
  
   
Зв’язне мовлення №7(у).
  Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю (за складним планом). 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
19 
 | 
  
   
Розділові знаки
  між частинами складносурядного речення. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
20-21 
 | 
  
   
Зв’язне мовлення № 8-9(п). Контрольний докладний письмовий переказ тексту
  публіцистичного стилю з творчим завданням. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
22 
 | 
  
   
Синтаксичний
  розбір ССР. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
23 
 | 
  
   
Узагальнення вивченого з теми «Складносурядне
  речення». 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
24 
 | 
  
   
Тематична контрольна робота №2. Складне
  речення та його ознаки. Складносурядне речення (тести
  і завдання).  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
ТЕМА 5. Складнопідрядні речення. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
25 
 | 
  
   
Складнопідрядне
  речення; його будова і засоби зв’язку в ньому. Розділові знаки в
  складнопідрядному реченні. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
26 
 | 
  
   
Підрядні
  сполучники й сполучні слова в складнопідрядних реченнях. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
27 
 | 
  
   
Зв’язне мовлення
  №10 (п). Ділові папери. Заява. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
28 
 | 
  
   
Основні види складнопідрядних
  речень. Означальні, з’ясувальні, обставинні.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
29 
 | 
  
   
Складнопідрядне
  речення з підрядними означальними. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
30 
 | 
  
   
Складнопідрядне
  речення з підрядними з’ясувальними. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
31-32 
 | 
  
   
Зв’язне мовлення
  №11(п). Контрольний письмовий твір-роздум у
  публіцистичному стилі на суспільну тему.   
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
33 
 | 
  
   
Основні типи
  складнопідрядних речень з підрядними обставинними. Складнопідрядні речення з
  підрядними часу і місця. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
34 
 | 
  
   
Складнопідрядні
  речення з підрядними ступеня і способу дії, порівняльними. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
35 
 | 
  
   
Складнопідрядні
  речення з підрядними обставинними мети і причини, умови і допустовими,
  наслідку (тренувальні вправи). 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
36 
 | 
  
   
Складнопідрядні
  речення з кількома підрядними. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
37 
 | 
  
   
Розділові знаки
  в складнопідрядному реченні з кількома підрядними. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
38 
 | 
  
   
Зв’язне мовлення
  №12(п). Коротке
  повідомлення (на основі кількох
  джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
39 
 | 
  
   
Зв’язне мовлення №13(п). Есе (орієнтовна тема: «Що робить
  мене щасливим(ою)») з використанням складнопідрядних речень.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
40 
 | 
  
   
Узагальнення вивченого з теми «Складнопідрядне
  речення». 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
41 
 | 
  
   
Тематична контрольна робота №3. Складнопідрядні речення.  Складнопідрядні речення з кількома підрядними (тести і
  завдання). 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
ТЕМА 6. Безсполучникове складне речення. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
42 
 | 
  
   
Безсполучникове
  складне речення: смислові відношення між його частинами. Особливості
  інтонації безсполучникових складних речень. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
43 
 | 
  
   
Кома та крапка
  з комою між частинами безсполучникового складного речення. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
44 
 | 
  
   
Двокрапка між
  частинами безсполучникового складного речення. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
45-46 
 | 
  
   
Тире між
  частинами безсполучникового складного речення. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
47-48 
 | 
  
   
Зв’язне мовлення
  №14--15 (п). Контрольний письмовий твір-роздум на
  морально-етичну тему в публіцистичному стилі (орієнтовні теми: «Своє, рідне —
  своєрідне», «Як відшукати свій шлях у житті», «Чи зможуть з часом селфі
  замінити родинні фотографії») з використанням безсполучникових речень. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
49 
 | 
  
   
Розділові знаки
  між частинами безсполучникового складного речення(тренувальні вправи). 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
50 
 | 
  
   
Синоніміка
  складних речень із сполучниками, без сполучників і простих речень. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
51 
 | 
  
   
Тематична контрольна робота №4.
  Безсполучникове складне речення. Контрольний диктант. Контрольне аудіювання.  
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
ТЕМА 6. Складне речення з різними видами зв’язку. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
52-53 
 | 
  
   
Складне речення
  з різними видами зв’язку (сполучникового і безсполучникового). 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
54-55 
 | 
  
   
Складні речення
  із сурядним і підрядним зв’язком. Розділові знаки в них. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
56-57 
 | 
  
   
Зв’язне мовлення №16-17 (п). Контрольний письмовий переказ тексту наукового стилю (з
  використанням складних речень з різними видами зв’язку). 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
58 
 | 
  
   
Складне речення
  з різними видами зв’язку (сурядного, підрядного і безсполучникового). 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
59 
 | 
  
   
Тематична контрольна робота №5. Складне речення з
  різними видами зв’язку (тести і завдання). 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
ТЕМА 7. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
60 
 | 
  
   
Текст, його
  основні ознаки. Будова тексту. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
61 
 | 
  
   
Зв’язне мовлення №18(п). Конспектування сприйнятого на слух
  науково-навчального тексту. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
62 
 | 
  
   
Мікротема і
  абзац. Ключові слова в тексті й абзаці 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
63 
 | 
  
   
Зв’язне мовлення №19( п). Тези прочитаних публіцистичної чи
  науково-пізнавальної статей. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
64 
 | 
  
   
Види і засоби
  міжфразового зв’язку в тексті (повторення й узагальнення). 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
65 
 | 
  
   
Повторення
  вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
66 
 | 
  
   
Тематична контрольна робота №6.  Складне синтаксичне ціле (тести і завдання). 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   | 
  
   
ТЕМА 8. Узагальнення й систематизація вивченого. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
67-68 
 | 
  
   
Мовні аспекти вивчення речення
  (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень). 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
69-70 
 | 
  
   
Орфографія. Пунктуація. 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
Контрольне читання мовчки знято з програми
ВідповістиВидалити