вівторок, 8 серпня 2017 р.

 Календарно-тематичне планування
з української мови  
для 9 класу 
Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, розроблена на основі нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 зі змінами).
(70 год., 2 год на тиждень)
Розвиток мовлення – 19 год
на 2017-2018 н.р.

Фронтальні види контрольних робіт (5-9 класи)
Форми контролю

5
6
7
8
9
І
ІІ
І
ІІ
І
ІІ
І
ІІ
І
ІІ
Перевірка мовної теми*              
4
4
4
4
3
3
2
2
2
2
Письмо:
 переказ
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
 твір
1
1
1
1
1
1
1
Правопис:
диктант**
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
Аудіювання*
1
1
1
1
1
Читання мовчки*
1
1
1
1
1

Українська мова 9 клас

№ уроку

Зміст програмового матеріалу

Дата
Примі
тки

ТЕМА 1. Вступ.



1
Розвиток української мови.


2
Зв’язне мовлення №1(у). Повторення й узагальнення  вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання (ознайомлювальне, вивчальне, критичне). Різновиди читання (ознайомлювальне, вивчальне, переглядове). Стилі, типи мовлення (повторення). Жанри мовлення.


3
Зв’язне мовлення №2 (у). Вимоги до мовлення. Мовленнєва ситуація. Особливості орієнтування в ситуації спілкування в інтернет-просторі, зокрема в соцмережах. Уникання небажаного й небезпечного спілкування,протистояння маніпулятивним впливам.


4
Зв’язне мовлення №3 (п). Складання та розігрування діалогів відповідно до певної ситуації (офіційна й неофіційна розмова, діалог-домовленість) на запропоновані учнями актуальні й цікаві для них теми. 
Складання та обговорення переліку умов успішного спілкування в сучасному молодіжному середовищі, зокрема з використанням мобільного зв’язку.



ТЕМА 2. Повторення вивченого у 8 класі.


5
Граматична основа речення. Односкладне й двоскладне речення.


6
Зв’язне мовлення №4 (у). Вибірковий усний переказ тексту художнього стилю.


7
Розділові знаки у простому ускладненому реченні.


8
Зв’язне мовлення №5 (п). Ділові папери. Резюме.



ТЕМА 3. Пряма й непряма мова.


9
Пряма і непряма мова як засоби передачі чужої мови ( повторення, поглиблення). Розділові знаки в реченнях з прямою мовою.

10
Заміна прямої мови непрямою.

11
Цитата як спосіб передачі чужої мови. Розділові знаки при цитатах.

12
Діалог. Розділові знаки при діалозі.


13
Зв’язне мовлення №6 (п). Складання й розігрування діалогів – обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо) з різними співрозмовниками — товаришем (неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації,
діалогу-домовленості(наприклад: щодо озеленення шкільного приміщення)  з відповідною аргументацією (потребою очищення й природного зволоження повітря; зонування середовища, декорування приміщення й т. ін.).


14
Узагальнення вивченого з теми «Повторення вивченого у 8 класі. Пряма й непряма мова».


15
Тематична контрольна робота №1. Контрольний диктант. Контрольне читання мовчки.



ТЕМА 4. Складне речення. Складносурядне речення.


16
Складне речення і його ознаки. Складні речення без сполучників, з сурядним і підрядним зв’язком.

17
Складносурядне речення; його будова і засоби зв’язку в ньому. Смислові зв’язки між частинами складносурядного речення.

18
Зв’язне мовлення №7(у). Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю (за складним планом).

19
Розділові знаки між частинами складносурядного речення.


20-21
Зв’язне мовлення № 8-9(п). Контрольний докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням.


22
Синтаксичний розбір ССР.


23
Узагальнення вивченого з теми «Складносурядне речення».


24
Тематична контрольна робота №2. Складне речення та його ознаки. Складносурядне речення (тести і завдання).



ТЕМА 5. Складнопідрядні речення.


25
Складнопідрядне речення; його будова і засоби зв’язку в ньому. Розділові знаки в складнопідрядному реченні.

26
Підрядні сполучники й сполучні слова в складнопідрядних реченнях.


27
Зв’язне мовлення №10 (п). Ділові папери. Заява.


28
Основні види складнопідрядних речень. Означальні, з’ясувальні, обставинні.


29
Складнопідрядне речення з підрядними означальними.

30
Складнопідрядне речення з підрядними з’ясувальними.

31-32
Зв’язне мовлення №11(п). Контрольний письмовий твір-роздум у публіцистичному стилі на суспільну тему.  


33
Основні типи складнопідрядних речень з підрядними обставинними. Складнопідрядні речення з підрядними часу і місця.

34
Складнопідрядні речення з підрядними ступеня і способу дії, порівняльними.


35
Складнопідрядні речення з підрядними обставинними мети і причини, умови і допустовими, наслідку (тренувальні вправи).


36
Складнопідрядні речення з кількома підрядними.

37
Розділові знаки в складнопідрядному реченні з кількома підрядними.

38
Зв’язне мовлення №12(п). Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему.


39
Зв’язне мовлення №13(п). Есе (орієнтовна тема: «Що робить мене щасливим(ою)») з використанням складнопідрядних речень.


40
Узагальнення вивченого з теми «Складнопідрядне речення».


41
Тематична контрольна робота №3. Складнопідрядні речення.  Складнопідрядні речення з кількома підрядними (тести і завдання).



ТЕМА 6. Безсполучникове складне речення.


42
Безсполучникове складне речення: смислові відношення між його частинами. Особливості інтонації безсполучникових складних речень.

43
Кома та крапка з комою між частинами безсполучникового складного речення.


44
Двокрапка між частинами безсполучникового складного речення.

45-46
Тире між частинами безсполучникового складного речення.


47-48
Зв’язне мовлення №14--15 (п). Контрольний письмовий твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі (орієнтовні теми: «Своє, рідне — своєрідне», «Як відшукати свій шлях у житті», «Чи зможуть з часом селфі замінити родинні фотографії») з використанням безсполучникових речень.


49
Розділові знаки між частинами безсполучникового складного речення(тренувальні вправи).

50
Синоніміка складних речень із сполучниками, без сполучників і простих речень.


51
Тематична контрольна робота №4. Безсполучникове складне речення. Контрольний диктант. Контрольне аудіювання.



ТЕМА 6. Складне речення з різними видами зв’язку.


52-53
Складне речення з різними видами зв’язку (сполучникового і безсполучникового).

54-55
Складні речення із сурядним і підрядним зв’язком. Розділові знаки в них.


56-57
Зв’язне мовлення №16-17 (п). Контрольний письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку).


58
Складне речення з різними видами зв’язку (сурядного, підрядного і безсполучникового).


59
Тематична контрольна робота №5. Складне речення з різними видами зв’язку (тести і завдання).



ТЕМА 7. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності.


60
Текст, його основні ознаки. Будова тексту.

61
Зв’язне мовлення №18(п). Конспектування сприйнятого на слух науково-навчального тексту.


62
Мікротема і абзац. Ключові слова в тексті й абзаці


63
Зв’язне мовлення №19( п). Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей.


64
Види і засоби міжфразового зв’язку в тексті (повторення й узагальнення).


65
Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях.


66
Тематична контрольна робота №6.  Складне синтаксичне ціле (тести і завдання).



ТЕМА 8. Узагальнення й систематизація вивченого.


67-68
Мовні аспекти вивчення речення (порядок слів у реченні, граматична основа, види речень).


69-70
Орфографія. Пунктуація.



1 коментар: