четвер, 27 жовтня 2016 р.

Календарне планування 7 клас (література)


Календарне планування
з української літератури
для 7 класу


Українська література. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Освіта, 2013 (зі змінами, затвердженими МОН № 585 від 29.05.2015 р.)



7 клас
70 год, 2 год на тиждень
Графік фронтальних видів контрольних робіт
Форми контролю
І семестр
ІІ семестр
К-сть год
Дата
К-сть год
Дата
Розвиток мовлення:
§  усно
§  письмо
1
1
1
1
Урок позакласного читання
2
2
Література рідного краю
2
2
Контрольні письмові твори
1
1
Контрольні роботи
3
3


№ п/п
Зміст навчального матеріалу
К-сть год.
Дата
Примітка
ВСТУП
1
Вступ. Художній твір як явище мистецтва, новий ірреальний світ, створений письменником. Його особливість і значення. Функції мистецтва.
1

ІЗ ПІСЕННИХ СКАРБІВ
2
Суспільно-побутові пісні. Жанрово-тематичне розмаїття пісень (козацькі, чумацькі, кріпацькі, солдатські, бурлацькі, заробітчанські тощо). Чумацька
пісня «Ой у степу криниченька».
ТЛ: суспільно-побутові пісні.
1
Напам’ять 1 пісня
3
Трагічний і героїчний пафос козацьких пісень. Козацькі пісні «Ой на горі та женці жнуть», «Стоїть явір над водою», «Гомін, гомін на діброві».
1

4
ЛРК 1


5
Коломийки. «Дозвілля молоді», «Жартівливі коломийки» — «перли розсипаного намиста». Особливість жанру і його життєвість. Побудова, ритм коломийок. Життєствердний, гумористичний пафос.
ТЛ: коломийки, пафос твору.
1

6
ПЧ 1. Майстерня конструювання бук трейлера за книжкою В. Рутківського «Джури-характерники».


7
Контрольна робота №1. Із пісенних скарбів. Тест.
1

ПРО ДАЛЕКІ МИНУЛІ ЧАСИ
8
І. Франко. Короткі відомості про митця і його багатогранну творчість. «Захар Беркут». Історична основа твору.
ТЛ: історична повість
1

9
І. Франко «Захар Беркут». Змалювання героїчної боротьби русичів проти монголо-татарських нападників.
1

10
І. Франко «Захар Беркут». Патріотичний мотив, його зв'язок з розгортанням сюжету. Характеристика образів Максима, Мирослави.
ТЛ: мотив.
1

11
І. Франко «Захар Беркут». Характеристика образу Тугара Вовка.
1

12
І. Франко «Захар Беркут». Проблема вибору людини у вирішальній ситуації. Характеристика образу Захара Беркута.
1

13
Т. Шевченко. Творче життя поета. «Мені тринадцятий минало». Мотив усеперемагаючого життєлюбства, доброти, любові. Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому і складному світі.
ТЛ: ідея
1

14
Т. Шевченко. «Тополя». Романтична ідея незнищенності справжнього кохання, краси, вірності.
ТЛ: балада, метаморфози.
1

15
Т. Шевченко «Заповіт» – твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє. Історія його написання. Ідея єднання з рідною землею. Мрія про щасливе майбутнє свого народу, віра в нього.
1
Напам’ять «Заповіт»
16
Контрольна робота 2. І. Франко. Т. Шевченко. Твір.
1

17
А. Чайковський. Коротко про митця. «За сестрою». Відтворення історичних подій з позиції гуманізму.
1

18
А. Чайковський «За сестрою». Напружений динамічний сюжет  героїко-романтичної  повісті.
ТЛ: героїко-романтична повість.
1

19
А. Чайковський «За сестрою». Благородство, відповідальність, мужність, вірність, життєлюбство  запорозьких козаків.
ТЛ: романтичний герой, композиція
1

20
А. Чайковський «За сестрою». Характеристика образу Павлуся.
1

21
Михайло Стельмах. Коротко про митця. Автобіографічна повість про дитинство. «Гуси-лебеді летять».
ТЛ: автобіографічна повість.
1

22
М. Стельмах «Гуси-лебеді летять». Єдність світу природи і світу дитячої душі.
1

23
РМ 1. Письмовий переказ змісту фрагментів повісті.


24
М. Стельмах «Гуси-лебеді летять». Звичаї, традиції українців у творі.
1

25
М. Стельмах «Гуси-лебеді летять». Символ образу гусей-лебедів. Інші образи твору (дід, батьки, подружка Люба).
ТЛ: символ.
1

26
М. Стельмах «Гуси-лебеді летять». Образ чутливого до краси хлопчика Михайлика.
1

27
Григір Тютюнник. Коротко про  письменника. «Климко». Ідейний зміст твору
1

28
Г. Тютюнник «Климко». Автобіографічна основа твору. Ідея самопожертви. Воєнне дитинство в повісті.
1

29
РМ 2. Обговорення проблеми вибору людини у вирішальній ситуації.


30
Г. Тютюнник «Климко». Характеристика образу Климка.
1

31
Г. Тютюнник «Климко». Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних.
ТЛ: художня деталь.
1

32
Контрольна робота №3. А. Чайковський, М. Стельмах, Г. Тютюнник. Тест.
1

33
ПЧ 2. Сучасна патріотична поезія
1

34
ЛРК 2.
1

35
Підсумково-узагальнювальний урок
1

ІІ семестр
«Ти знаєш, що ти – людина…»
36
О. Стороженко. Коротко про автора, його гумористичні твори. «Скарб». Морально-етичні проблеми оповідання.
1

37
О. Стороженко «Скарб». Гумористичне, викривальне зображення головного героя. Скарб – узагальнений образ щастя. Повчальний характер оповідання.
ТЛ: засоби гумористичного зображення (поглиблено).
1

38
Богдан Лепкий. «Мишка (Казка для дітей, для малих і великих)». Актуальні морально-етичні питання в ньому, проблема збереження загальнолюдських цінностей.
1

39
Ліна Костенко. Коротко про письменницю. Уявне, фантастичне і реальне в її поезіях. «Дощ полив...».
1

40

Ліна Костенко. «Кольорові миші». Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту в «Кольорових мишах». Поема «Чайка на крижині».
1
Напам’ять 1 вірш (на вибір)
41
Ліна Костенко. «Крила». Розгорнута притча-метафора про глибоке духовне наповнення людини – її «крилатість», що проявляється індивідуально. Духовне багатство – найбільший скарб у житті.
1

42
ЛРК № 3..
1

43
РМ. Контрольна робота №4. О. Стороженко, Б.Лепкий, Л.Костенко. Контрольний твір-роздум.
1

44
В.Симоненко – «лицар на білому коні» в українській літературі.
1

45
В.Симоненко. «Лебеді материнства» - справжній поетичний шедевр.
1
Напам’ять 1 вірш
46
В.Симоненко «Ти знаєш, що ти людина?». Громадянські, патріотичні мотиви, романтичний пафос його лірики. «Гей, нові Колумби й Магеллани». Загальнолюдські цінності та ідеї.
1


47
ПЧ 3.
1

48
Марина Павленко. Коротко про письменницю. Повість-казка «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Особливості композиції.
ТЛ: повість-казка.
1

49
Марина Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній. Символічне значення образів старовинної шафи та чарівних коралів.
1

50
Марина Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожного. Роль художніх засобів у творі.
1

51
Марина Павленко «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Добро і зло в повісті, у сучасному світі та в людині.
1

52
Любов Пономаренко. «Гер переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності.  Особливості художніх засобів новели (роль деталей, поєднання різних часових площин тощо).
ТЛ: новела.
1

53
Контрольна робота №5. В.Симоненко, М.Павленко, Л.Пономаренко. Тест.
1

МИ – УКРАЇНЦІ
54
Олег Ольжич. Коротко про поета. «Господь багатий нас благословив». Основна ідея твору. Захочеш – і будеш». Романтичний максималізм, сила духу, життєрадісність, шляхетність, патріотизм, висловлені образним словом.
1

55
Олена Теліга. Короткі відомості про письменницю.. «Радість» Ідея оптимізму і життєлюбства через художнє слово
1
Напам’ять 1 вірш (Ольжич, Теліга)
56
Олена Теліга. «Сучасникам», «Пломінний день». Моральний заповіт нащадкам.
1

57
Олександр Гаврош. Короткі відомості про митця. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Композиція твору.
1

58
Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Повість про пригоди українського силача, що став чемпіоном Чехословаччини та Європи з кількох видів спорту, об’їздив півсвіту, здобувши безліч перемог.
1

59
Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Іван Сила (Іван Фірцак) – утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості.
1

60
Олександр Гаврош. «Неймовірні пригоди Івана Сили». Морально-етична проблематика твору: добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність.  
1

61
Андрій Малишко. Відомий український поет і його пісні, що стали народними. «Пісня про рушник»,
1
Напам’ять 1 вірш
62

Андрій Малишко. «Чому, сказати, й сам не знаю...». Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності в них. «Вчителька». Ліризм поезій А. Малишка.
1


63
Контрольна робота №6. О.Ольжич, О.Теліга, О.Гаврош, А.Малишко.
1

64
ПЧ №4. Анатолій Дімаров. Повість «Блакитна дитина».
1

65
ЛРК №4.
1

66
РМ №4. Переказ найцікавіших пригод героя-підлітка з аргументуванням свого зацікавлення.
1




Немає коментарів:

Дописати коментар