Календарно-тематичне планування
з української
мови
для 9 класу
Українська
мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, розроблена на основі нового Державного
стандарту базової і повної загальної середньої освіти і затверджена Наказом
Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 зі змінами).
(70 год., 2 год на тиждень)
Розвиток
мовлення – 19 год
на 2017-2018 н.р.
Фронтальні види контрольних робіт
(5-9 класи)
Форми
контролю
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
|||||
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
|
Перевірка мовної
теми*
|
4
|
4
|
4
|
4
|
3
|
3
|
2
|
2
|
2
|
2
|
Письмо:
переказ
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
твір
|
–
|
1
|
–
|
1
|
–
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Правопис:
диктант**
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Аудіювання*
|
–
|
1
|
–
|
1
|
–
|
1
|
–
|
1
|
–
|
1
|
Читання мовчки*
|
1
|
–
|
1
|
–
|
1
|
–
|
1
|
–
|
1
|
–
|
Українська мова 9 клас
№ уроку
|
Зміст програмового матеріалу
|
Дата
|
Примі
тки
|
|
ТЕМА 1. Вступ.
|
|
|
1
|
Розвиток
української мови.
|
|
|
2
|
Зв’язне мовлення №1(у). Повторення й узагальнення
вивченого про мовлення. Види мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання
(ознайомлювальне, вивчальне, критичне). Різновиди читання (ознайомлювальне,
вивчальне, переглядове). Стилі, типи мовлення (повторення). Жанри мовлення.
|
|
|
3
|
Зв’язне мовлення №2 (у). Вимоги до мовлення. Мовленнєва
ситуація. Особливості орієнтування в ситуації спілкування в
інтернет-просторі, зокрема в соцмережах. Уникання небажаного й небезпечного
спілкування,протистояння
маніпулятивним впливам.
|
|
|
4
|
Зв’язне мовлення №3 (п). Складання та
розігрування діалогів відповідно до певної ситуації (офіційна й неофіційна
розмова, діалог-домовленість) на запропоновані учнями актуальні й цікаві для
них теми.
Складання та обговорення переліку умов успішного
спілкування в сучасному молодіжному середовищі, зокрема з використанням
мобільного зв’язку.
|
|
|
|
ТЕМА 2. Повторення
вивченого у 8 класі.
|
|
|
5
|
Граматична основа речення. Односкладне й двоскладне речення.
|
|
|
6
|
Зв’язне мовлення №4 (у). Вибірковий
усний переказ тексту художнього стилю.
|
|
|
7
|
Розділові знаки у простому
ускладненому реченні.
|
|
|
8
|
Зв’язне мовлення №5 (п). Ділові папери. Резюме.
|
|
|
|
ТЕМА 3. Пряма й непряма мова.
|
|
|
9
|
Пряма і непряма мова як засоби
передачі чужої мови ( повторення, поглиблення). Розділові знаки в реченнях з прямою мовою.
|
|
|
10
|
Заміна прямої
мови непрямою.
|
|
|
11
|
Цитата як
спосіб передачі чужої мови. Розділові знаки при цитатах.
|
|
|
12
|
Діалог.
Розділові знаки при діалозі.
|
|
|
13
|
Зв’язне мовлення
№6 (п). Складання й
розігрування діалогів – обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок тощо)
з різними співрозмовниками — товаришем (неформальне спілкування) та вчителем
в офіційній ситуації,
діалогу-домовленості(наприклад:
щодо озеленення шкільного приміщення)
з відповідною аргументацією (потребою очищення й природного зволоження повітря; зонування середовища,
декорування приміщення й т. ін.).
|
|
|
14
|
Узагальнення вивченого з теми «Повторення
вивченого у 8 класі. Пряма й непряма мова».
|
|
|
15
|
Тематична контрольна робота №1. Контрольний диктант. Контрольне читання мовчки.
|
|
|
|
ТЕМА 4. Складне речення. Складносурядне речення.
|
|
|
16
|
Складне речення
і його ознаки. Складні речення без сполучників, з сурядним і підрядним
зв’язком.
|
|
|
17
|
Складносурядне
речення; його будова і засоби зв’язку в ньому. Смислові зв’язки між частинами
складносурядного речення.
|
|
|
18
|
Зв’язне мовлення №7(у).
Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю (за складним планом).
|
|
|
19
|
Розділові знаки
між частинами складносурядного речення.
|
|
|
20-21
|
Зв’язне мовлення № 8-9(п). Контрольний докладний письмовий переказ тексту
публіцистичного стилю з творчим завданням.
|
|
|
22
|
Синтаксичний
розбір ССР.
|
|
|
23
|
Узагальнення вивченого з теми «Складносурядне
речення».
|
|
|
24
|
Тематична контрольна робота №2. Складне
речення та його ознаки. Складносурядне речення (тести
і завдання).
|
|
|
|
ТЕМА 5. Складнопідрядні речення.
|
|
|
25
|
Складнопідрядне
речення; його будова і засоби зв’язку в ньому. Розділові знаки в
складнопідрядному реченні.
|
|
|
26
|
Підрядні
сполучники й сполучні слова в складнопідрядних реченнях.
|
|
|
27
|
Зв’язне мовлення
№10 (п). Ділові папери. Заява.
|
|
|
28
|
Основні види складнопідрядних
речень. Означальні, з’ясувальні, обставинні.
|
|
|
29
|
Складнопідрядне
речення з підрядними означальними.
|
|
|
30
|
Складнопідрядне
речення з підрядними з’ясувальними.
|
|
|
31-32
|
Зв’язне мовлення
№11(п). Контрольний письмовий твір-роздум у
публіцистичному стилі на суспільну тему.
|
|
|
33
|
Основні типи
складнопідрядних речень з підрядними обставинними. Складнопідрядні речення з
підрядними часу і місця.
|
|
|
34
|
Складнопідрядні
речення з підрядними ступеня і способу дії, порівняльними.
|
|
|
35
|
Складнопідрядні
речення з підрядними обставинними мети і причини, умови і допустовими,
наслідку (тренувальні вправи).
|
|
|
36
|
Складнопідрядні
речення з кількома підрядними.
|
|
|
37
|
Розділові знаки
в складнопідрядному реченні з кількома підрядними.
|
|
|
38
|
Зв’язне мовлення
№12(п). Коротке
повідомлення (на основі кількох
джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему.
|
|
|
39
|
Зв’язне мовлення №13(п). Есе (орієнтовна тема: «Що робить
мене щасливим(ою)») з використанням складнопідрядних речень.
|
|
|
40
|
Узагальнення вивченого з теми «Складнопідрядне
речення».
|
|
|
41
|
Тематична контрольна робота №3. Складнопідрядні речення. Складнопідрядні речення з кількома підрядними (тести і
завдання).
|
|
|
|
ТЕМА 6. Безсполучникове складне речення.
|
|
|
42
|
Безсполучникове
складне речення: смислові відношення між його частинами. Особливості
інтонації безсполучникових складних речень.
|
|
|
43
|
Кома та крапка
з комою між частинами безсполучникового складного речення.
|
|
|
44
|
Двокрапка між
частинами безсполучникового складного речення.
|
|
|
45-46
|
Тире між
частинами безсполучникового складного речення.
|
|
|
47-48
|
Зв’язне мовлення
№14--15 (п). Контрольний письмовий твір-роздум на
морально-етичну тему в публіцистичному стилі (орієнтовні теми: «Своє, рідне —
своєрідне», «Як відшукати свій шлях у житті», «Чи зможуть з часом селфі
замінити родинні фотографії») з використанням безсполучникових речень.
|
|
|
49
|
Розділові знаки
між частинами безсполучникового складного речення(тренувальні вправи).
|
|
|
50
|
Синоніміка
складних речень із сполучниками, без сполучників і простих речень.
|
|
|
51
|
Тематична контрольна робота №4.
Безсполучникове складне речення. Контрольний диктант. Контрольне аудіювання.
|
|
|
|
ТЕМА 6. Складне речення з різними видами зв’язку.
|
|
|
52-53
|
Складне речення
з різними видами зв’язку (сполучникового і безсполучникового).
|
|
|
54-55
|
Складні речення
із сурядним і підрядним зв’язком. Розділові знаки в них.
|
|
|
56-57
|
Зв’язне мовлення №16-17 (п). Контрольний письмовий переказ тексту наукового стилю (з
використанням складних речень з різними видами зв’язку).
|
|
|
58
|
Складне речення
з різними видами зв’язку (сурядного, підрядного і безсполучникового).
|
|
|
59
|
Тематична контрольна робота №5. Складне речення з
різними видами зв’язку (тести і завдання).
|
|
|
|
ТЕМА 7. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності.
|
|
|
60
|
Текст, його
основні ознаки. Будова тексту.
|
|
|
61
|
Зв’язне мовлення №18(п). Конспектування сприйнятого на слух
науково-навчального тексту.
|
|
|
62
|
Мікротема і
абзац. Ключові слова в тексті й абзаці
|
|
|
63
|
Зв’язне мовлення №19( п). Тези прочитаних публіцистичної чи
науково-пізнавальної статей.
|
|
|
64
|
Види і засоби
міжфразового зв’язку в тексті (повторення й узагальнення).
|
|
|
65
|
Повторення
вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях.
|
|
|
66
|
Тематична контрольна робота №6. Складне синтаксичне ціле (тести і завдання).
|
|
|
|
ТЕМА 8. Узагальнення й систематизація вивченого.
|
|
|
67-68
|
Мовні аспекти вивчення речення
(порядок слів у реченні, граматична основа, види речень).
|
|
|
69-70
|
Орфографія. Пунктуація.
|
|
|
Контрольне читання мовчки знято з програми
ВідповістиВидалити