четвер, 27 жовтня 2016 р.

Календарне планування для 5 класу (мова)


Календарне планування
з української мови
для 5 класу


Українська мова. 59 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013. (зі змінами, затвердженими МОН №585 від 29.05.2015р.)








5 клас
122 год, 3,5 год на тиждень
Графік фронтальних видів контрольних робіт
Форми контролю
І семестр
ІІ семестр
К-сть год
Дата
К-сть год
Дата
Перевірка мовної теми
4
4
Письмо:
§  переказ
§  твір
1
1
1
Правопис:
диктант
1
1
Аудіювання
1
Читання мовчки
1
Усний твір
1
Діалог
1
Усний переказ
1
Читання вголос
1

№ п/п
Зміст навчального матеріалу
К-сть годин
Дата
Приміт ка
1
Вступ. Значення мови в житті суспільства. Українська мова – державна мова України.
1

Повторення вивченого в початкових класах
2
Вхідний (діагностичний) контроль. Диктант.
1

3
РМ 1. Загальне уявлення про мовлення.
1

4
Частини мови. Основні способи розпізнавання. Іменник. Написання іменників із великої літери й у лапках.
1
5
Прикметник. Голосні у відмінкових закінченнях прикметників.
1
6
РМ 2. Спілкування як важливий складник культури людини. Різновиди мовленнєвого спілкування: усне й письмове, монологічне й діалогічне.
1
7
Числівник. Правопис числівників.
1

8
Займенник, його основні ознаки.
1

9
РМ 3. Текст як продукт мовленнєвої діяльності. Структура тексту, абзац.
1

10
РМ 4. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру.
1




11
Дієслово. Голосні у відмінкових закінченнях дієслів. Не з дієсловами.
1

12
Правопис –шся, -ться у кінці дієслів.
1

13
Прислівник. Правопис вивчених прислівників. Апостроф. Знак м’якшення.
1

14
Прийменник. Написання прийменників.
1

15
Сполучник. Використання сполучників і прийменників і, й, та, а, але для зв’язку слів у реченні. Частки не,ні. Уживання однієї частини мови в значенні іншої.
1
16
Контрольна робота 1. Повторення вивченого в початкових класах. Тест.
1

Відомості з синтаксису й пунктуації
17
Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова. Головне і залежне слово.
1

18
Словосполучення лексичні й фразеологічні. Граматична помилка та її умовне позначення
1

19
РМ 5. Типи мовлення: розповідь, опис, роздум. Особливості побудови розповіді на основі власного досвіду, опису окремих предметів і тварин.
1

20
РМ 6. Письмовий докладний переказ художнього тексту.
1

21
РМ 7. Ознайомлення з вимогами до мовлення. Помилки в змісті й побудові висловлювання.
1

22
Речення, його граматична основа (підмет і присудок)
1

23
Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення).
1

24
Види речень за метою висловлювання. Окличні речення.(повторення)
1

25
Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина.
1

26
Другорядні члени речення. Означення. Способи вираження означень.
1

27
РМ 8. Усний докладний переказ тексту наукового стилю.
1

28
Другорядні члени речення. Додаток, спосіб вираження
1

29
Другорядні члени речення. Обставина. Способи вираження.
1

30
Тренувальні вправи на визначення другорядних членів речення. Контрольне читання мовчки.
1

31
РМ 9. Відповідь на уроках мови та інших предметів у науковому стилі. Відгук на відповідь.
1

32
Контрольна робота 2. Словосполучення і речення. Тест.
1

33
Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). Кома між однорідними членами.
1

34
Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Двокрапка й тире при узагальню вальних словах у реченнях з однорідними членами.
1

35
Тренувальні вправи.
1

36
Звертання. Роль звертань у реченні. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки.
1

37
Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично). Виділення вставних слів на письмі комами.
1

38
РМ 10. Контрольний переказ тексту (підготовча робота).
1

39
РМ 11. Контрольний переказ тексту (написання переказу).
1

40
Складні речення зі сполучниковим і безсполучниковим зв’язком. Кома між частинами складного речення,  з’єднаних безсполучниковим і сполучниковим зв’язком.
1

41
РМ 12. Робота над помилками, допущеними в контрольному переказі.
1

42
Тренувальні вправи.
1

43
Контрольна робота 3. Просте ускладнене речення. Складне речення. Тест.
1

Пряма мова. Діалог
44
Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові.
1

45
Синонімічність речень із прямою та непрямою мовою.
1

46
Контрольний диктант.
1

47
Тренувальні вправи
1

48
Діалог. Тире при діалозі.
1

49
РМ 13. Розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної із життєвим досвідом учнів..
1

50
Контрольна робота 4. Пряма мова. Діалог.  Тест.
1

51
РМ 14. Лист рідним, друзям. Адреса.
1

52
Підсумково-узагальнювальний урок.
1

ІІ семестр
Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія
53
Звуки мови й звуки мовлення. Голосні й приголосні звуки.
1

54
Приголосні тверді й м’які, дзвінкі й глухі, вимова звуків, що позначаються буквами ґ і г.
1

55
Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт. Співвідношення звуків і букв.
1

56
Звукове значення букв я, ю, є, ї та щ (повторення). Фонетична транскрипція.
1

57
Тренувальні вправи з теми «Звукове значення букв я,ю,є,ї,щ».

58
РМ 15. Контрольний письмовий твір-опис тварини в художньому стилі (підготовча робота).
1

59
РМ 16. Контрольний письмовий твір-опис тварини в художньому стилі (виконання роботи).
1

60
Склад. Наголос. Орфоепічний словник і словник наголосів. Орфоепічна помилка.
1

61
Вимова наголошених і ненаголошених голосних. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] у коренях слів.
Використання логічного наголосу для виділення у вимові смислового навантаження.
1

62
Вимова наголошених і ненаголошених голосних. Тренувальні вправи.
1

63
РМ 18. Усна й письмова форми тексту (висловлення). Простий план готового тексту.
1

64
Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом. Орфографічний словник.
1

65
Основні правила переносу. Позначення  на письмі ненаголошених голосних [е], [и] та (о) перед складом із наголошеним (у) у коренях слів. Фонетичний розбір слова.
1

66
Контрольна робота 5. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Тест.
1

67
Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних звуків.
1

68
Спрощення в групах приголосних.
1

69
РМ 19. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму.
1

70
Найпоширеніші чергування голосних і приголосних звуків (практично) чергування [о]-[а], [е]-[і], [е]-[и]; [о],[е] з [і];; [г],[к],[х]-[ж],[ч],[ш]-[з],[ц],[с].
1

71
Чергування [е]-[о] після [ж],[ч],[ш]; [і] після [ж],[ч],[ш],[шч] та [г], [к],[х] у коренях слів
1

72
Основні випадки чергування у-в, і-й, з-із-зі.
1

73
Фонетична транскрипція  (повторення).
Вимова префіксів з- (зі-, с-), роз-, без-.
1

74
Тренувальні вправи.
1

75
Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, я, ю, є.
1

76
Правила вживання знака м’якшення.
1

77
Тренувальні вправи. Вживання знака м’якшення.
1
78
Правила вживання апострофа. Правила вимови та написання слів.
1

79
Тренувальні вправи. Навчальне читання мовчки.
1

80
Поєднання букв на позначення подовження м’яких приголосних та збігу однакових приголосних.
1

81
Тренувальні вправи. Подвоєння букв на письмі.
1
82
Написання слів іншомовного походження: букви и,і; правопис знака м’якшення й апострофа; подвоєння букв у загальних і власних назвах. Словник іншомовних слів.
1
83
Тренувальні вправи з теми «Орфоепія. Орфографія».
1

84
Контрольна робота 6. Орфоепія. Орфографія. Тест.
1

Лексикологія
85
Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова.
1

86
Використання  багатозначних слів у прямому й переносному значеннях (повторення). Лексична помилка.
1
87
РМ 20. Робота з книжкою: способи виділення частин змісту в тексті (відступи, підзаголовки). Словникові статті у словниках різних типів.
1

88
Загальновживані (нейтральні) і стилістично забарвлені слова. Ознайомлення з тлумачним словником.
1

89
РМ 21. Контрольний переказ тексту (підготовча робота).
1
90
РМ 22. Контрольний переказ тексту (виконання роботи).
1
91
Групи слів за значенням. Синоніми. Ознайомлення зі словником синонімів.
1

92
Антоніми. Ознайомлення зі словником антонімів.
1
93
Групи слів за значенням. Омоніми. Словники омонімів.
1

94
Використання слів відповідно до їх значення. Аналіз переказу.
1

95
Тренувальні вправи.
1

96
Пароніми (практично).
1
97
Контрольна робота 7. Лексикологія. Тест.
1

Будова слова. Орфографія
98
Будова слова. Основа слова і закінчення – значущі частини слова.
1

99
Спільнокореневі слова й форми слова.
1

100
Незмінні й змінні слова.
1
101
Вивчені орфограми в значущих частинах. Написання префіксів з (зі-, с-).
1

102
Тренувальні вправи. Вивчені орфограми в значущих частинах.
1

103
РМ. Контрольне аудіювання.
1

104
РМ 23. Усний твір-оповідання про випадок із життя.
1


105
РМ 24. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів у художньому стилі.
1

106
Вимова й написання префіксів пре-, при-, прі-.
1

107
Тренувальні вправи. Написання префіксів.
1

108
Контрольний диктант
1

109
Тематична контрольна робота 8. Будова слова. Орфографія. Тест.
1

Повторення й узагальнення в кінці року
110
Повторення й узагальнення вивченого. Синтаксис і пунктуація.
1

111
Тренувальні вправи.
1

112
Лексикологія.
1

113
Будова слова й орфографія.
1

114
Фонетика й графіка. Орфоепія й орфографія.
1

115
Тренувальні вправи.
1

116
Підсумково-узагальнювальний урок.
1





Немає коментарів:

Дописати коментар