Календарне планування
з української літератури
для 8 класу
Українська література. 5-9 класи. Програма для
загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Освіта,
2013 (з урахуванням
змін, затверджених наказом МОН від 29.05.2015 № 585).
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
№ п/п
|
Зміст навчального
матеріалу
|
К-сть год.
|
Дата
|
Примітка
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ВСТУП
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1
|
Вступ. Художня література як
одна із форм духовної діяльності людини. Багатозначність художнього
образу. Різновиди образів. Функції
художньої літератури. Аналіз художнього твору.
ТЛ: художній образ, художній
твір.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
УСНА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2
|
Українські історичні пісні про звитяжну боротьбу козаків із
турецько-татарськими нападниками («Зажурилась Україна», «Та, ой, як
крикнув же козак Сірко»)
ТЛ: історичні пісні
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3
|
Пісні про боротьбу проти
соціального та національного гніту («Ой Морозе, Морозенку», «Максим
козак Залізняк»).
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4
|
«Чи не той то Хміль», «За Сибіром сонце сходить»). Образи
історичних осіб, лицарів-оборонців рідної землі, створені народною уявою.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5
|
Маруся Чурай –
легендарна поетеса з Полтави. Трагічна історія її
життя. Пісні, що стали народними.
«Засвіт встали козаченьки», «Віють вітри, віють буйні», «Ой не ходи,
Грицю». Їхня популярність, фольклорна основа, народнопоетичні образи.
|
1
|
|
Напам’ять «Засвіт встали козаченьки»
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6
|
РМ 1. Творча робота про українську історичну народну
пісню
(письмово).
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7
|
Думи –
героїчний епос українського народу.
Різновиди дум. Кобзарі та лірники. Сучасні виконавці дум. Національна капела
бандуристів України.
ТЛ: дума
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8
|
Жанрова своєрідність, історична основа, героїчний
зміст дум. Виразне читання думи «Маруся Богуславка», зміст
твору. Проблема вибору, душевна роздвоєність Марусі Богуславки.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9
|
ПЧ 1. Народна дума «Самійло Кішка».
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10
|
ЛРК 1.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11
|
Контрольна
робота 1.
Усна народна творчість. Тест.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СВІТ УКРАЇНСЬКОЇ ПОЕЗІЇ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12
|
Тарас ШЕВЧЕНКО. Викуп
поета з неволі, причини покарання, арешт, заслання. «Думи мої, думи мої…» (1847). Усвідомлення
власної місії поета.
ТЛ: історична повість
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13
|
Тарас Шевченко. «Мені однаково, чи буду…». Роздуми про
власну долю, долю України. Аналіз поезії в контексті біографії поета.
|
1
|
|
Напам’ять
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14
|
Тарас Шевченко. «Ой три шляхи широкії…».
Роздуми поета про плинність, скороминущість життя людини на землі, про її
долю.
ТЛ: філософська лірика
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15
|
Виразне читання поезій Шевченка.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16
|
Леся УКРАЇНКА. Життя поетеси,
її мужність і сила духу. Потужне ліричне начало, романтичність, оптимізм як провідні мотиви її
поезії. («Хотіла б я піснею стати…»).
|
1
|
|
Напам’ять
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17
|
Тема гармонійного єднання людини з природою («Давня весна»).
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18
|
Ідея вільної творчості, вільнолюбства людини. Проблеми і мотиви у
ліро-епічній поемі «Давня казка».
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19
|
РМ 2. Порівняльна
характеристика образів Поета і Бертольда. План (усно) порівняльної характеристики.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20
|
Контрольна робота 2. Світ української поезії (Т.Шевченко, Леся Українка). Твір.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21
|
Робота над
помилками, допущеними у контрольній роботі. Володимир СОСЮРА. Коротко про поета.
Патріотичні мотиви його творів. Патрiотичний пафос вірша «Любіть Україну!».
ТЛ: громадянська
лірика
|
1
|
|
Напам’ять
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22
|
Інтимні та
пейзажні мотиви творів В.Сосюри. щирість ліричного самовираження.«Васильки» —
взірець інтимної лірики. «Облітають
квіти, обриває вітер…».
ТЛ: інтимна
лірика, пейзажна лірика
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23
|
Володимир
ПІДПАЛИЙ. «…Бачиш: між трав зелених…», «Зимовий етюд». Щирість
почуттів поета. Ідея гуманізму, людяності, бережливого ставлення до природи.
Незбагненна краса світу, патріотичні почуття, передані словом.
Багатозначність і змістова глибина художніх образів («Зимовий етюд»).
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24
|
Василь ГОЛОБОРОДЬКО. Самобутня постать поета в українській літературі. «З дитинства дощ («Я уплетений»).
Фольклорна основа його поезій, народознавчі аспекти.
ТЛ:
вільний вірш..
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25
|
«Наша мова», «Теплі слова». Наскрізний
патріотизм, філософічність. Оригінальність, простота висловлення глибоких
почуттів, важливих думок.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26
|
В. Герасим’юк
(«Чоловічий танець»)
|
1
|
|
Напам’ять 1 вірш
(на вибір)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27
|
І. Малкович («З янголом на плечі», «З нічних молитов»). Оптимістичний пафос поезій, віра в
перемогу добра.
|
1
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28
|
А. Мойсієнко («Жовтень жовті жолуді»), І. Павлюк
«Дівчинка».
Глибокі роздуми поетів-сучасників над проблемами української мови,
національної культури; прагнення зазирнути у світ душі звичайної людини.
|
1
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29
|
Г. Кирпа («Мій ангел такий маленький…», «Коли до вас
темної ночі…») Поєднання в поезіях глибинної історичності
бачення світу із відчуттям сучасної присутності в ньому
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30
|
Контрольна
робота 3. Світ української
поезії (твори В. Сосюри, В. Підпалого, В. Голобородька, В. Герасим’юка ).
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31
|
ПЧ 2.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32
|
ЛРК 2.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33
|
Із сучасної української
поезії. Глибокі роздуми поетів-сучасників над проблемами життя.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34
|
Підсумково-узагальнювальний
урок
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІ семестр
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
НАЦІОНАЛЬНА ДРАМА
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35
|
Іван КАРПЕНКО-КАРИЙ. Короткі відомості про життя і творчість видатного українського
драматурга ХІХ ст., про театр «корифеїв». Трагікомедія «Сто тисяч» — класичний взірець
українського «театру корифеїв».
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
36
|
Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи.
Проблема влади грошей — наскрізна і «вічна» у світовому мистецтві.
ТЛ: драматичний твір (поглиблено), комедія, трагікомедія
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
37
|
Засоби сатиричного змалювання образу Герасима Калитки.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
38
|
Характеристика
образу дійових осіб п’єси. Актуальність проблем комедії для сучасного життя.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
З УКРАЇНСЬКОЇ ПРОЗИ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
39
|
Михайло КОЦЮБИНСЬКИЙ. Коротко про письменника. «Дорогою ціною».
Пригодницький, романтичний сюжет повісті.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
40
|
Протест Остапа і Соломії проти будь-якого
насильства над людиною. Проблема волі людини та можливостей її здобуття.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41
|
Кохання Остапа і Соломії як центральний
мотив у творі. Його непереможна сила, що рухає вчинками, поведінкою, вибором
героїв.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
42
|
РМ 3. Образ Соломії (письмово за складним планом).
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43
|
Час і вічність у повісті, символічні
образи. Романтичність, мужність і сила волі української жінки Соломії.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44
|
Олександр ДОВЖЕНКО. Видатний український кінорежисер і
письменник. «Ніч перед боєм» — твір про героїзм, самовідданість,
патріотичні почуття українців, проявлені під час воєнного лихоліття.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45
|
Образи діда
Платона і діда Савки – представників українського трудового народу. Їхній
моральний урок для солдатів.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46
|
Контрольна робота 4. Твори І. Карпенка-Карого, М. Коцюбинського,
О.Довженко. Тест.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47
|
Ніна БІЧУЯ. «Шпага
Славка Беркути». Повість про школу й проблеми
дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей та їхньому дозвіллі.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48
|
Сюжет твору. Особливості композиції.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
49
|
Проблема особистості в сучасному світі.
Характеристика образів героїв твору.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
50
|
РМ 4. Дискусія про вплив оточення на
виховання дитини. Осмислення важливості моральних чеснот у житті людини,
дружби та підтримки батьків.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
51
|
ПЧ 3. Сучасні драматичні
твори.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
52
|
Робота над
помилками, допущеними в контрольній роботі. Володимир ДРОЗД. «Білий кінь Шептало».
Сюжет твору, переказ найвагоміших епізодів.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
53
|
ЛРК 3.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
54
|
Проблеми людини в
суспільстві, її знеособлення, свободи і неволі, особистості й натовпу,
дійсності та мрії у творі . алегоричність образу коня Шептала, його
характеристика.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
55
|
Контрольна робота 5. Твори Н.Бічуї, В.Дрозда. Твір.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
56
|
Юрій ВИННИЧУК. «Місце
для дракона». Повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть
«драконячі закони». Сюжет твору, переказ найвагоміших епізодів.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
57
|
Парадокс: дракон
Грицько – поет і християнин. Роздуми про добро і зло, вірність і зраду,
доцільність самопожертви. Підтекст твору.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
58
|
Алегоричність
образів дракона Грицька, пустельника та князя.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
59
|
Розвиток естетичного смаку, уміння бачити красу і силу
художнього слова.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Український
гумор
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
60
|
Валентин ЧЕМЕРИС. «Вітька
+ Галя, або Повість про перше кохання». Гумористична повість про життя і пригоди
школярів із села Великі Чаплі.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
61
|
Проблемно-образний
аналіз твору; переказ гумористичних ситуацій.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
62
|
Дружба і
перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення. Дитячі проблеми
в дорослому житті, передані засобами гумору.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
63
|
Характеристика
образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
64
|
Контрольна робота 6. З
української прози (твори Ю.Винничука).
український гумор (твори В.Чемериса).
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
65
|
Робота над помилками, допущеними в контрольній роботі. ЛРК 4.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
66
|
ПЧ 4. Бесіда про самостійно прочитані твори, що викликали найбільше
зацікавлення.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
67
|
Літературна вікторина за творами, прочитаними протягом року.
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
68
|
Повторення й узагальнення вивченого протягом року
|
1
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Календарне планування
з української мови
для 8-А класу
Українська мова. 5-9 класи.
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. –
К.: Освіта, 2013 (з урахуванням змін, затверджених
наказом МОН від 29.05.2015 № 585).
8 клас
|
||||
70 год, 2
год на тиждень
|
||||
Графік фронтальних видів контрольних робіт
|
||||
Форми контролю
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
||
К-сть год
|
Дата
|
К-сть год
|
Дата
|
|
Перевірка
мовної теми
|
2
|
2
|
||
Письмо:
§ переказ
§ твір
|
1
|
1
|
||
1
|
1
|
|||
Правопис:
диктант
|
1
|
1
|
||
Аудіювання
|
−
|
1
|
||
Читання
мовчки
|
1
|
−
|
||
Усний твір
|
1
|
|||
Діалог
|
1
|
−
|
||
Усний
переказ
|
1
|
|||
Читання
вголос
|
−
|
1
|
№
п/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
К-сть
год.
|
Дата
|
Примітка
|
|
Вступ
|
|||||
1
|
Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання і
впливу
|
1
|
|
|
|
Повторення
та узагальнення вивченого
|
|||||
2
|
Лексикологія. Фразеологія
|
1
|
|
|
|
3
|
РМ 1.
Повторення відомостей про текст, стилі та типи мовлення, вимоги до
мовлення, ситуацію спілкування. Усний стислий переказ тексту публіцистичного стилю.
|
1
|
|
|
|
4
|
РМ 2. Повторення відомостей про ситуацію спілкування. Діалог,
складений на основі телепередач, дібраних
запитань за текстом, як обмін думками, повідомлення, відповідно до створеної
в класі ситуації спілкування, пов’язаної із життєвим досвідом учнів,
дискусійного характеру, його розігрування в різних стилях мовлення.
|
1
|
|
|
|
5
|
Морфологія й орфографія. Основні правила правопису
(основні орфограми)
|
1
|
|
|
|
6
|
РМ 3.
Особливості побудови опису місцевості. Письмовий стислий переказ розповідного
тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі.
|
1
|
|
|
|
7
|
РМ 4. Читання текстів різних стилів, типів, жанрів мовлення
(оповідання, стаття, повість, п’єса, нарис, замітка, байка) різноманітних жанрів фольклору. Сприймання в прочитаному
тексті різноманітної аргументації під час обговорення певної проблеми; також прямо вираженої спонукальної
інформації. Вивчальне
читання (практично). Робота з книжкою:
передмова в книжці.
|
1
|
|
|
|
Синтаксис.
Пунктуація
|
|||||
8
|
Словосполучення. Будова й види словосполучень за
способами вираження головного слова. Види
зв’язку в словосполученні.
|
1
|
|
|
|
9
|
РМ 5. Оповідання
як жанр мовлення, особливості його будови. Читання (мовчки та вголос) і
слухання-розуміння оповідань
|
1
|
|
|
|
10-11
|
Контрольний письмовий
стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в
художньому стилі
|
2
|
|
|
|
12
|
Речення прості й складні, двоскладні та
односкладні.
|
1
|
|
|
|
13
|
РМ 6. Робота над
помилками, допущеними в контрольному
переказі.
Контрольне читання мовчки.
|
1
|
|
|
|
14
|
Контрольна робота 1.
Словосполучення і речення. Тест.
|
1
|
|
|
|
Просте речення.
Двоскладне речення
|
|||||
15
|
Робота над помилками, допущеними в тестових завданнях.
Просте речення. Двоскладне речення. Головні та другорядні члени речення.
Речення поширені та непоширені (повторення). Порядок слів у реченні. Логічний
наголос.
|
1
|
|
|
|
16
|
Підмет і
присудок. Способи вираження підмета.
|
1
|
|
|
|
17
|
Простий і
складний присудок (іменний і дієслівний). Тире між підметом і присудком.
Способи вираження присудка. Узгодження головних членів речення.
|
1
|
|
|
|
18
|
Означення, додаток і обставина як другорядні члени речення
(повторення)
|
1
|
|
|
|
19
|
РМ 7. Усний твір-опис місцевості на
основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі
|
1
|
|
|
|
20
|
Прикладка як різновид означення. Написання
непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки
|
1
|
|
|
|
21
|
Контрольний письмовий твір-опис місцевості
на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (підготовча робота)
|
1
|
|
|
|
22
|
Контрольний письмовий твір-опис місцевості
на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (виконання роботи)
|
1
|
|
|
|
23
|
Види
обставин (за значенням), способи їх вираження.
|
1
|
|
|
|
24
|
РМ 8.
Робота над
помилками, допущеними в контрольному творі.
|
1
|
|
|
|
25
|
Порівняльний
зворот. Виділення порівняльних зворотів комами.
|
1
|
|
|
|
26
|
Односкладні
прості речення з головним членом у формі присудка (означено-особові,
узагальнено-особові й неозначено-особові, безособові) і підмета (називні).
|
1
|
|
|
|
27
|
Тренувальні
вправи
|
1
|
|
|
|
28
|
Безособові
речення. Тренувальні вправи.
|
1
|
|
|
|
29
|
Підсумкова контрольна робота.
Диктант.
|
1
|
|
|
|
30
|
Називні речення. Односкладні речення як частини складного речення.
|
1
|
|
|
|
31
|
Повні і
неповні речення. Тире в неповних реченнях. Незакінчені речення, їх
стилістичні функції.
|
1
|
|
|
|
32
|
Контрольна робота 2.
Двоскладне речення. Односкладне речення. Повні і неповні речення. Тест.
|
1
|
|
|
|
33
|
Робота над
помилками, допущеними в контрольному диктанті та тестових завданнях.
|
1
|
|
|
|
34
|
Підсумково-узагальнювальний
урок.
|
1
|
|
|
|
ІІ семестр
|
|||||
Просте
ускладнене речення
|
|||||
35
|
Однорідні члени речення (із сполучниковим,
безсполучниковим і змішаним зв’язком). Поширені й непоширені однорідні члени
речення. Смислові відношення між однорідними членами речення.
|
1
|
|
|
|
36
|
Речення з кількома рядами однорідних членів.
Кома між однорідними членами речення.
|
1
|
|
|
|
37
|
РМ 9. Особливості побудови опису пам’яток історії і
культури. Усний вибірковий переказ
розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії і культури в
художньому стилі.
|
1
|
|
|
|
38
|
Однорідні й неоднорідні означення
|
1
|
|
|
|
39
|
Узагальнювальні слова в
реченнях з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах
|
1
|
|
|
|
40
|
РМ 10. Різновиди аудіювання:
ознайомлювальне, вивчальне, критичне. Слухання-розуміння текстів, що належать
до різних стилів та типів мовлення. Контрольне аудіювання.
|
1
|
|
|
|
41-42
|
РМ 11. Контрольний
докладний переказ розповідного
тексту з елементами опису пам’яток історії та культури в публіцистичному
стилі.
|
2
|
|
|
|
Речення зі
звертаннями, вставними словами
|
|||||
43
|
Звертання непоширені й поширені. Риторичне
звертання. Розділові знаки при звертанні
|
1
|
|
|
|
44
|
Вставні слова (словосполучення, речення). Групи
вставних слів і словосполучень за значенням. Розділові знаки при вставних
словах
|
1
|
|
|
|
45
|
Використання
звертань і вставних слів для передачі ставлення до адресата. Інтонація речень
зі звертаннями і вставними конструкціями.
|
1
|
|
|
|
46
|
Узагальнення вивченого з теми «Речення зі
звертаннями, вставними словами
|
1
|
|
|
|
47
|
Контрольна робота 3. Речення з однорідними членами, звертаннями, вставними словами. Тест.
|
1
|
|
|
|
Речення з
відокремленими членами
|
|||||
48
|
Робота над помилками, допущеними в контрольній роботі. РМ 12. Усний твір-опис пам’яток історії і культури за картиною в
публіцистичному стилі.
|
1
|
|
|
|
49
|
Поняття
про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення. Розділові знаки при
відокремлених членах речення.
|
1
|
|
|
|
50
|
Тренувальні вправи.
|
1
|
|
|
|
51
|
РМ. Контрольний твір-опис пам’яток
історії та культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому
стилі (підготовча робота).
|
1
|
|
|
|
52
|
РМ. Контрольний твір-опис пам’яток
історії та культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому
стилі (виконання роботи).
|
1
|
|
|
|
53
|
Відокремлені означення.
Правильна побудова речень з дієприкметниковими зворотами.
|
1
|
|
|
|
54
|
Відокремлені прикладки
|
1
|
|
|
|
55
|
РМ
13. Конспект, тематичні виписки, особливості їх будови.
Конспект прочитаного науково-навчального тексту.
|
1
|
|
|
|
56
|
Відокремлені обставини.
Правильна побудова речень з дієприслівниковими зворотами.
|
1
|
|
|
|
57
|
Відокремлені
додатки.
|
1
|
|
|
|
58
|
Відокремлені
уточнювальні члени речення.
|
1
|
|
|
|
59
|
РМ 14. Інтерв’ю, особливості його побудови. Інтерв’ю в
публіцистичному стилі
|
1
|
|
|
|
60
|
РМ 15. Протокол, особливості його будови. Витяг
із протоколу.
|
1
|
|
|
|
61
|
ПКР
(диктант)
|
1
|
|
|
|
62
|
Узагальнення вивченого з теми.
Підготовка до контрольної роботи.
|
1
|
|
|
|
63
|
Контрольна робота 4. Речення з відокремленими членами. Тест.
|
1
|
|
|
|
Повторення в
кінці року
|
|||||
64
|
Робота над помилками, допущеними в контрольному
диктанті та тестових завданнях. Повторення відомостей про
словосполучення.
|
1
|
|
|
|
65
|
Повторення
відомостей про просте речення
|
1
|
|
|
|
66
|
РМ 16. Повідомлення на тему про мову, що потребує
зіставлення й узагальнення матеріалу в науковому стилі.
|
1
|
|
|
|
67
|
Узагальнення
вивченого протягом року.
|
1
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар